Att hitta en rabatt till en specifik butik är inte alltid det lättaste. De tar tid att söka upp, det kan vara oklart om den är giltig och vilka villkor som gäller. Det är här vi kommer in. Vi tar in alla rabatter, både från butikerna själva och från vår växande community. Vi filtrerar olika variabler, betygsätter och rankar rabatterna och presenterar resultatet på butikssidan. Vi prioriterar noggrannhet så att du kan spara tid och få all information på ett ställe.
På RabattkodTack.se kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få en central plats för alla svenska rabatter. Genom vår tjänst behöver du aldrig aktivt söka efter rabatter. På din profilsida har du möjlighet att anpassa så att du får meddelanden när dina favoritbutiker publicerar en rabatt. Ofta jobbar ett team på 3-4 personer per butik, men du kan alltid hitta innehållsansvarig längst ner på butikssidan. Skicka gärna ett mail om du tycker att vi har missat något eller om du har hittat något felaktigt. Mycket av vårt innehåll är baserat på community-genererat så vi uppmanar våra medlemmar att dela och ge feedback på rabatter.
Våra resultat bestäms av:
Vi lovar att alltid hjälpa dig genom att:
Betygssystemet:
För att våra resultat ska vara mer överblickbara så har vi utvecklat ett betygssystem. Betygsättningen är baserad på dynamisk data som samlas in från en tabell med uppgifter efter testning, samt automatisk hämtad användardata. Denna information jämförs för att generera betygen, vilka uppdateras dagligen. De fem kategorierna är:
Betygen presenteras visuellt på olika sätt för att göra det mer överskådligt, bland annat som ett total betyg för en enskild produkt, jämförande betyg mellan flera produkter eller betyg utbruten per kategori.
Exempel på Bästa Rabatten ihop med betyget och ett emblem för att tydliggöra;
Exempel på diagram med det Totala betyget som de jämför tillgängliga alternativen;
Exempel på Betygen utbruten per kategori;
Exempel på en överskådlig jämförande tabell;
På RabattkodTack.se kan du skapa ett kostnadsfritt konto och få en central plats för alla svenska rabatter. Genom vår tjänst behöver du aldrig aktivt söka efter rabatter. På din profilsida har du möjlighet att anpassa så att du får meddelanden när dina favoritbutiker publicerar en rabatt. Ofta jobbar ett team på 3-4 personer per butik, men du kan alltid hitta innehållsansvarig längst ner på butikssidan. Skicka gärna ett mail om du tycker att vi har missat något eller om du har hittat något felaktigt. Mycket av vårt innehåll är baserat på community-genererat så vi uppmanar våra medlemmar att dela och ge feedback på rabatter.
Våra resultat bestäms av:
- Information direkt från e-handlare
- Tips från vår community
- Användningsdata från våra användare
- Feedback från våra medlemmar
Vi lovar att alltid hjälpa dig genom att:
- Kontinuerligt uppdatera våra resultat så att den mest aktuella informationen alltid presenteras
- Presentera vårt resultat så lättöverskådligt som möjligt
- Alltid vara ärliga om våra resultat
Betygssystemet:
För att våra resultat ska vara mer överblickbara så har vi utvecklat ett betygssystem. Betygsättningen är baserad på dynamisk data som samlas in från en tabell med uppgifter efter testning, samt automatisk hämtad användardata. Denna information jämförs för att generera betygen, vilka uppdateras dagligen. De fem kategorierna är:
- Populäritet. Är ett mått på hur ofta rabatten används i förhållande till alternativen
- Röster. Är ett mått på feedbacken vi får i form av "tummen upp" eller "tummen ner"
- Besparingsmöjlighet. Är ett mått på hur mycket man kan spara på en standardbeställning
- Kombinationsmöjligheter. Är ett mått på om man kan öka sin besparingsmöjlighet på en standardbeställning, som t.ex. möjligheten att kombinera med presentkort eller om rabatten är exklusiv för oss. Men måttet påverkas även negativt med rabatter som har särskilda villkor som behöver uppfyllas som t.ex. minsta ordervärde, endast för nya kunder eller studenter osv.
- Användarvänlighet. Är ett mått på hur lätt det är att hitta och fylla i rabattkoder, när i beställningsprocessen man gör det och om man får feedback på att rabatten dragits av.
Betygen presenteras visuellt på olika sätt för att göra det mer överskådligt, bland annat som ett total betyg för en enskild produkt, jämförande betyg mellan flera produkter eller betyg utbruten per kategori.
Exempel på Bästa Rabatten ihop med betyget och ett emblem för att tydliggöra;
Exempel på diagram med det Totala betyget som de jämför tillgängliga alternativen;
Exempel på Betygen utbruten per kategori;
Exempel på en överskådlig jämförande tabell;